Subject: Muusika- ja filmikultuuri arendamiseks ning koolitus- ja teadusprogrammide finantseerimiseks toetuse saamise avaldus
From: "Tiia Valper - EFK" <[email-masked]>
To: "[email-masked]"
Cc: Kärt Nemvalts
Date: Fri, 31 Jan 2025 12:59:13 +0200

Tere,

Edastan Eesti Filharmoonia Kammerkoori taotluse programmist Muusika- ja
filmikultuuri arendamiseks ning koolitus- ja teadusprogrammide
finantseerimiseks vastavalt Autoriõiguse seaduse § 27 lg 10 alusel.

Kui on küsimusi või midagi vaja täiendada, palun andke lahkesti märku,
saame lisada.

Lugupidamisega,

Tiiu Valper

Eesti Filharmoonia Kammerkoor, produtsent

Tel 5280736

From: Kärt Nemvalts - JUSTDIGI <[email-masked]>
Sent: Thursday, January 30, 2025 1:06 PM
To: Tiia Valper - EFK <[email-masked]>
Subject: RE: Muusika- ja filmikultuuri arendamiseks ning koolitus- ja
teadusprogrammide finantseerimiseks toetuse saamise avalduste esitamine

Tere

Jah, ka 2024. a. eest kogutud tasudest (jaotuskava kinnitatakse 2025. a.)
võivad õiguste omajad kuni 10% eraldada vastavate taotluste alusel
organisatsioonidele muusika- ja filmikultuuri arendamiseks ning koolitus-
ja teadusprogrammide finantseerimiseks või kasutamiseks muudel
analoogsetel eesmärkidel. Seega saate tõesti ka käesoleval aastal soovi
korral taotluse esitada. Tähtajaks 01.02.2025 (vt ka VV 17.01.2006 määrus
nr 14 Audiovisuaalse teose ja teose helisalvestise isiklikeks vajadusteks
kasutamise kompenseerimiseks tasu maksmise kord, salvestusseadmete ja
-kandjate loetelu ja nendelt kogutava tasu määrad ning kultuuri- ja
teadusprojektide finantseerimiseks toetuse taotlemise kord, § 4).

Täiendavat infot taotluste kohta (sh soovituslik vorm) leiab Justiits- ja
Digiministeeriumi veebilehelt:
<https://www.justdigi.ee/era-ja-avalik-oigus/intellektuaalne-omand-ja-konk
urentsioigus/autorioigus-ja-autorioigusega> Autoriõigus ja autoriõigusega
kaasnevad õigused | Justiits- ja Digiministeerium.

Kui Teil on veel täiendavaid küsimusi, vastan hea meelega.

Heade soovidega

Kärt Nemvalts
Juhataja
Intellektuaalse omandi ja konkurentsiõiguse talitus
Justiits- ja Digiministeerium
53438846  <mailto:%7BE-mail%7D> [email-masked]
 <https://www.justdigi.ee/> www.justdigi.ee | Suur-Ameerika 1, Tallinn